Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach, jedno z największych przedsiębiorstw w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenie w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 31 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 47 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń
Miejsce pracy: Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8
Twój dzień pracy będzie składał się z:
  • obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce
  • fakturowania
  • raportowania
  • prowadzenia dokumentacji przetargowej
  • obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień
Szukamy Ciebie jeśli:
  • posiadasz wykształcenie min. średnie
  • dobrze znasz  i obsługujesz programy Excel i Word
  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej
  • potrafisz pracować w zespole, jesteś komunikatywny
  • bardzo dobrze potrafisz zorganizować własną pracę
Dodatkowymi atutami będą:
  • Znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych
  • Znajomość rynku odpadów i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
  • pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
  • kartę Medicover sport dofinansowaną przez pracodawcę

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...