Referent ds. obsługi studentów międzynarodowych

UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
ogłasza rekrutację na stanowisko:

Referent ds. obsługi studentów międzynarodowych
Miejsce pracy: Lublin
Główne zadania na stanowisku:
  • Przygotowanie dokumentów edukacyjnych i dyplomów
  • Obsługa mediów społecznościowych i aktualizacja danych studentów
  • Kontakt z jednostkami i nostryfikacja dokumentacji
  • Wsparcie administracyjne toku studiów
  • Opracowanie zestawień statystycznych i pomoc w kontaktach międzynarodowych
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Biegłość w języku angielskim (B2)
  • Umiejętności obsługi komputerowej (Word, Excel)
  • Kompetencje organizacyjne, dokładność, umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
  • Pracę pełną wyzwań w stabilnej instytucji
  • Umowę o pracę
  • Możliwości rozwoju i szkoleń
  • Pakiet socjalny
Wymagane dokumenty:
  • CV i list motywacyjny
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie pobierz
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych pobierz

Oferty prosimy składać do: 29.08.2025 r.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...