Starszy inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Opole Lubelskie
Ogłoszenie o naborze Nr 157410

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z poruszaniem się po terenie budynku i ewentualnymi wyjazdami służbowymi. Czynności realizowane na stanowisku wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, faks, drukarka, niszczarka, kserokopiarka), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Na stanowisku starszego inspektora zadania realizowane są często pod presją czasu, występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi.


Budynek Komendy czterokondygnacyjny, brak windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Praca w większości jest wykonywana w budynku KPP w Opolu Lubelskim przy ul. Morwowej 4, w pomieszczeniu biurowym, usytuowanym na I piętrze budynku, wyposażonym w sprzęt komputerowy, meble biurowe i inne urządzenia biurowe. Klatka schodowa, korytarz, drzwi wejściowe, pomieszczenia biurowe i sanitariaty nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.


 

Zakres zadań

  • Prowadzi i obsługuje kancelarię ogólną poprzez wykonywanie zadań związanych z obsługą Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD),
  • Prowadzi Politykę bezpieczeństwa zbioru „Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów”(SEOD),
  • Kompleksowo obsługuje pocztę zwykłą, w tym rejestruje przesyłki w systemie informatycznym „Elektroniczny Nadawca”,
  • Prowadzi Politykę bezpieczeństwa zbioru „Elektroniczny Nadawca”,
  • Comiesięcznie weryfikuje przesyłane specyfikacje w zakresie usług pocztowych z uwzględnieniem jednostek podległych,
  • Prowadzi obsługę kancelaryjno – biurową Komendanta i I Zastępcy, poprzez zapewnienie właściwej rejestracji i obiegu dokumentów,
  • Obsługuje skrzynkę funkcyjną SEPP KPP w Opolu Lubelskim.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 r.
  • łatwość komunikowania się,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej z aktami wykonawczymi,
  • znajomość ustawy Kodeks pracy,
  • znajomość podstawowych zasad o ochronie danych osobowych,
  • znajomość pracy kancelaryjno – biurowej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • deklaraca zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej

Najnowsze oferty

mazowieckie / Radom, ul. Malczewskiego 24 (obok Galerii Słonecznej w Office Park)

Aplikuj, jeśli poniższe zdania Cię opisują: cechuje Cię wysoka kultura osobista posługujesz się językiem angielskim w mowie na poziomie minimum B1+/B2 (must - umiejętność będzie weryfikowana na rozmowie rekrutacyjnej) jesteś komunikatywny/a i nastawiony/a na...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. obsługi floty

Pracodawca: KLIMA-THERM Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)

Zadania: W dziale obsługi floty samochodowej zajmujemy się zapewnieniem technicznej sprawności ponad 130 pojazdów firmowych, dbamy o realizację zaplanowanych przeglądów, serwisów, poprawne ich rozliczenie, tworzenie raportów i statystyk na użytek kierownictwa....

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ostrów Mazowiecka

ZADANIA: organizacja oraz realizacja procesu przyjmowania zamówień w firmie nadzór nad dokumentacją firmową obsługa korespondencji firmowej czy urzędowej windykacja należności OCZEKIWANIA: odpowiedzialność i dobra organizacja pracy sumienność umiejętność...