Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis Zadań
  • Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów.
  • Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych.
  • Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych.
  • Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji (dla klientów i na potrzeby wewnętrzne).
  • Monitorowanie aktywności promocyjnej, dostępności produktów i realizacji warunków handlowych.
  • Współpraca z działami Sprzedaży Terenowej, Marketingu, Logistyki i Księgowości.
Wymagania
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
  • Pozytywne nastawienie, proaktywność i chęć uczenia się.
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne i swoboda w pracy z danymi (Excel).
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook).
  • Komunikatywność i orientacja na budowanie relacji.
  • Mile widziane: Doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość systemu SAP, doświadczenie w raportowaniu i analizach.
Benefity
  • Kafeteria benefitów (np. kino, siłownia, kultura).
  • Prywatna opieka medyczna (możliwość rozszerzenia na rodzinę).
  • Karta MultiSport.
  • Deputat kawowy (premia aromatyczna co miesiąc).
  • Zniżki na produkty firmowe.
  • Możliwość rozwoju kompetencji (szkolenia, wydarzenia edukacyjne).
Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli zezgodą na przetwarzanie danych osobowych.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."

Najnowsze oferty

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Pracodawca: Media Management Europe sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Opis stanowiska Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji ogólnofirmowych. Pełna obsługa recepcji (goście, telefony, przesyłki kurierskie). Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, nadawanie, dystrybucja). Zarządzanie zaopatrzeniem...

Aktywny od: dzisiaj

Technik prac biurowych

Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Lublin

wg programu stażu;godziny odbywania stażu: 7:15-15:15;staz realizowany w ramach projektu: Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (III) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w...