Specjalista ds. administracyjnych

Ogłoszenie numer: 10295246, z dnia 2025-10-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

 

Opis stanowiska

  • Nadzorowanie działu administracyjnego
  • Wsparcie dla działu księgowości.
  • Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą.
  • Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych.
  • Koordynowanie terminarza i spotkań Zarządu,
  • Zarządzanie korespondencją mailową.
  • Analizowanie danych, raportowanie oraz przygotowywanie prezentacji i pism.
  • Koordynowanie komunikacji i dokumentów między działami firmy
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
  • Udział w projektach wewnętrznych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse lub pokrewne).
  • Umiejętności pracy pod presją oraz w dynamicznie zmieniających się okolicznościach.
  • Doświadczenie w pracy zespołowej i zarządzaniu przepływem informacji.
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność budowania relacji.
  • Wysoce rozwinięte umiejętności analityczne,
  • Dokładność i dbałość o jakość.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i sprzętu biurowego.
  • Dysponowalność i zaangażowanie w wykonywane zadania.

Oferujemy

Mieszkanie służbowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent zarządu / specjalista ds. administracyjno-finansowo-biurowych

Pracodawca: Health Resort & Medical Spa Panorama Morska

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)

Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent Zarządu

Pracodawca: MAOBI Group

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Organizacja wydarzeń firmowych, wyjazdów i spotkań biznesowych Prowadzenie bieżącej korespondencji i komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej (w tym z kancelariami prawnymi, notarialnymi, urzędami i instytucjami) Wsparcie procesów rekrutacyjnych,...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka zarządu

Pracodawca: Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Organizacja i koordynacja spotkań, wyjazdów oraz innych wydarzeń firmowych Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym z urzędami i instytucjami Wsparcie procesów związanych z zatrudnieniem i odejściem pracowników Zarządzanie...