Specjalista do spraw obsługi projektów i programów- staż

Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Specjalista do spraw obsługi projektów i programów- staż
Miejsce pracy: Miejsce Piastowe
Numer: StPr/25/0723
OBOWIĄZKI:
Pomoc w prowadzeniu biura, organizacja spotkań zarządu, pomoc w projektowaniu artykułów promocyjnych, pomc w przygotowywaniu spotkań informacyjnych, szkoleń. Pomoc w przyjmowaniu i obsłudz wniosków, pomoc w ich sporządzaniu. Pomoc przy przygotowywaniu projektów finansowanych ze środków zewnętrzych. Pomoc w obsłudze systemów teleinformatycznych dot. obsługi wniosków o przyznanie pomocy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Biegła obsługa komutera (pakiet Office). Obsługa urządzeń biurowych. Sumienność, komunikatywność. Umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Miejsce Piastowe


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...