Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Sekretarka
Miejsce pracy: Braniewo
Numer: StPr/25/0450
OBOWIĄZKI:
rodzaj pracy: sekretarkaogólny zakres obowiązków: przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, odbiór poczty elektronicznej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: praca w zespole
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

doświadczenie: praca na podobnym stanowisku

Miejsce pracy:

Braniewo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

ZOBACZ WIĘCEJ

lubelskie / Biała Podlaska

sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, archiwizacja dowodów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, numerowanie dokumentów księgowych (godz. pracy: 8:00 - 16:00) Wymagania...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent spedytora

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Bronisław (pow. średzki, gm. Krzykosy), Bronisław

wsparcie bieżace obsługi zleceń spedycyjnych,monitorowanie statusu realizacji przewozów,kontakt z kontrahentami i przewoźnikamikoordynacja i planowanie transportu,pomoc w przygotowaniu raportów i zestawień Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent architekta

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Wisła Wielka

sporządzanie koncepcji architektonicznych, inwentaryzacji, wizualizacji 3D. Wymagania inne: osoba powyżej 30r. ż., wykształcenie wyższe, praktyka przy inwentaryzacjach budynków, bardzo dobra znajomość ARCHICAD, j. angielski w stopniu podstawowym.