Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Sekretarka
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0608
OBOWIĄZKI:
Realizowanie zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu, obsługa dokuemtnacji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa interesantów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

znajomość obsługi komputera

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

organizacja pracy recepcji i obsługa gości odwiedzających firmę, zarządzanie rozmowami telefonicznymi przychodzącymi i wychodzącymi, koordynacja rezerwacji sal konferencyjnych i wizyt klientów, wydawanie kart dostępowych i tymczasowych, awizowanie gości, kontrola i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja dostępności...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista w Biurze Zarządu

Pracodawca: Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym,...