Sekretarka

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KŁODZKU
Sekretarka
Miejsce pracy: Nowa Ruda
Numer: StPr/25/0877
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej w sekretariacie Wydziału Kryminalnego KP w Nowej Rudzie, prowadzenie elektronicznego rejestru śledztw i dochodzeń, elektronicznego rejestru odmów wszczęć, ewidencjonowanie i przekazywanie wyroków i druków KSIP.2. Pobieranie poczty, przydzielanie spraw policjantom.3. Sporządzanie spisów spraw, przekazywanie materiałów ostatecznie zakończonych do składnicy akt.4. Przestrzeganie terminów spraw umorzonych wobec niewykrycia sprawcy przestępstwa przekazując je funkcjonariuszom po uprawomocnieniu.5. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem korespondencji Wydziału Kryminalnego KP w Nowej Rudzie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: dyspozycyjność
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: umiejętność pracy zespołowej
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : interpretacja przepisów

Miejsce pracy:

Nowa Ruda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Spedytora Międzynarodowego Całopojazdowego

Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Psary

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Obsługa zleceń całopojazdowych Klientów Firmy Monitoring obsługiwanych zleceń Prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń Przygotowywanie raportów Praca na giełdach transportowych Opieka nad danymi systemowymi OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

ZOBACZ WIĘCEJ

pomorskie / Gdynia

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

Pracodawca: Daeha Poland Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

/ Hnojnik

Opis stanowiska: kompleksowe wsparcie administracyjne biura i zespołów projektowych organizacja spotkań, podróży służbowych i wydarzeń firmowych przygotowywanie i obieg dokumentów, raportów oraz korespondencji współpraca z partnerami zewnętrznymi i działami...