Ogłoszenie numer: 10042063, z dnia 2025-07-07
Zespół Szkół im. Prezydenta Ignacego Mościckiego
Samodzielny Referent ds. administracyjno-gospodarczych (stanowisko urzędnicze)
Miejsce pracy: Zielonka
Nr Ref.: StPr/25/0670
Opis stanowiska
1) życiorys (CV);
2) kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1);
3) kserokopie świadectw pracy;
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
5) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) oświadczenie i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (załącznik nr 2);
7) inne dokumenty wymagane przepisami prawa.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w ust. 5 pkt. 3-5, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Życiorys (CV) powinien być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”
Wymagania
Oferujemy
Aktywny od: dzisiaj
małopolskie / Zakopane
w/g programu stażui Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
Aktywny od: dzisiaj
małopolskie / Libiąż
pomoc w kompletowaniu dekretacji dowodów księgowych, wystawienie not księgowych, faktur sprzedażowych, i korekt do faktur oraz ich skuteczne wysyłanie, pomoc w prowadzeniu ewidencji kasowej, sporządzanie raportów, analiza sald kont i kontrahentów, obsługa programu...
Aktywny od: dzisiaj
małopolskie / Nowy Sącz
Zapoznanie z przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej,stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych,przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa...