Referent / Referentka ds. Administracji Personalnej

REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata 
i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Referent / Referentka ds. Administracji Personalnej
Miejsce pracy: Gdynia
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie dokumentacji pracowniczej,
  • Kontrolowanie list obecności pracowników fizycznych,
  • Prowadzenie rejestru korespondencji i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji,
  • Organizowanie szkoleń BHP,
  • Rejestrowanie pracowników na badania medyczne,
  • Wprowadzanie danych dotyczących czasu pracy pracowników fizycznych do systemów IT.
Wymagania:
  • Minimum wykształcenie średnie,
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole i organizacji własnego czasu,
  • Biegła obsługa komputera, zwłaszcza programów MS Office (szczególnie Excel),
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
  • Komunikatywność, sumienność i rzetelność.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny,
  • Pracę na samodzielnym stanowisku z dużą samodzielnością,
  • Możliwości rozwoju zawodowego w ramach profesjonalnego zespołu.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...