Referent ds. administracji

LASY PAŃSTWOWE-NADLEŚNICTWO GRODZIEC
Referent ds. administracji
Miejsce pracy: Grodziec
Numer: StPr/25/0916
OBOWIĄZKI:
1) Obsługa infrastruktury w zakresie obrotuśrodkami trwałymi.2) Prowadzenie spraw związanych ze stanem ilościowym i jakościowym środków trwałych i niskocennych składników majątkowych,dokonywanie dla nich odpisów amortyzacyjnych.3) Sporządzanie dokumentów w zakresie obrotu składnikami majątkowymi (OT, LT, PP, PT, ZM, LN i inne).4) Prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją środków trwałych i wyposażenia.5) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia nadleśnictwa.6) Prowadzenie spraw gospodarki mieszkaniowej i lokalowej.7) Prowadzenie spraw związanych z Zintegrowanym Zakupem Energii Elektrycznej (ZZEE) w tym wprowadzaniem danych do modułu CKPŚ.8) Zaopatrywanie jednostki w artykuły biurowe.9) Uczestniczenie w procesie planowania kosztów ubezpieczeń, zaopatrzenia w artykuły biurowe oraz sporządzanie planu amortyzacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: PRAWO JAZDY KAT. B


Wymagania inne:

Staż pracy co najmniej 1 rok.1) Znajomość Systemu Informatycznego LasówPaństwowych (SILP).2) Znajomość obsługi oprogramowania ElektronicznegoZarządzania Dokumentacją (EZD).3) Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office.4) Odbyty staż lub praktyka w Lasach Państwowych.Szczegóły na stronie internetowej Nadleśnictwa Grodziec

Miejsce pracy:

Grodziec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca w godzinach: 7:00-15:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...