Recepcjonistka

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Recepcjonistka
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0598
OBOWIĄZKI:
Obsługa telefonicza klientów, prowadzenie e-mailowej korespondencji z klientami, prowadzenie kalendarza z rezerwacjami klientów i gości
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe


Wymagania inne:

Godziny odbywania stażu: 8:00- 16:00Wymagania niezbędne do podjęcia stażu przez bezrobotnego na danym stanowisku:- dotyczące predyspozycji psychofizycznych i zdrowotnych:komunikatywność, cierpliwość, odporność na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność rozwiązywania problemów - dotyczące poziomu wykształcenia:podstawowego ze znajomością j. niemieckiego- dotyczące minimalnych kwalifikacji:dyspozycyjność, biegła obsługa komputera i systemów oraz programów rezerwacyjnych.

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...