Recepcjonista hotelowy

Biuro Handlowe GAWEX
Recepcjonista hotelowy
Miejsce pracy: Szczecinek
Numer: StPr/25/0620
OBOWIĄZKI:
Bieżąca obsługa recepcji hotelowej i innych działów hotelu w zależności od natężenia pracy. Meldowanie i wymeldowanie gości zgodnie z obowiązującymi standardami. Sporządzanie raportów dobowych i miesięcznych. Obsługa systemów rezerwacyjnych. Sprzedaż usług hotelu. Budowanie wzorowych relacji z gośćmi hotelu. Tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami. Zapewnienie gościom hotelu komfortowych warunków pobytu; współpraca w tym zakresie z innymi działami hotelu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw
Uprawnienia: Samodzielność w działaniu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i obsługa internetu


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : Dyspozycyjnosć do pracy w systemie zmianowym w godz. 6-14, 14-22 w tym w weekendy i święta. Punktualnosć, lojalność, łatwość w nawiązaywaniu kontaktów[Umiejętność 1] : Świadomość związana z zasadami profesjonalnej obsługi gości, dobra organizacja pracy, sumienność.

Miejsce pracy:

Szczecinek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Pracodawca: PHU PRATA Maciej Szarawarski

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, ul. Skotnicka 272

Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny (m/k)

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Nowa Ruda

Twoje zadania bieżące opisywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie operacyjnym firmy, kontrola i uzgadnianie kont księgowych, przygotowywanie dokumentacji do sprawozdań finansowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, udział w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny

Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu informatycznego. Koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej. Fakturowanie oraz inne zadania administracyjne. Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym. Przygotowywanie raportów i...