Recepcjonista hotelowy

HOTEL DUNAJEC Restauracja "Panorama" Marian Oleksy
Recepcjonista hotelowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/1148
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowanie i wykwaterowanie gości hotelowych; prowadzenie obsługi recepcji w j. polskim i j. angielskim prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych; udzielanie informacji, oferowanie gościom usług, rozliczenia finansowe, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych itp. Praca w Nowym Sączu w godz. 7.00-19.00, 19.00-6.00. Kontakt tel. 602465088
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie zawodowe, silna psychika, komunikatywna znajomość j. angielskiego

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...