Recepcjonista hotelowy

HOTEL DUNAJEC Restauracja "Panorama" Marian Oleksy
Recepcjonista hotelowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/1148
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowanie i wykwaterowanie gości hotelowych; prowadzenie obsługi recepcji w j. polskim i j. angielskim prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych; udzielanie informacji, oferowanie gościom usług, rozliczenia finansowe, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych itp. Praca w Nowym Sączu w godz. 7.00-19.00, 19.00-6.00. Kontakt tel. 602465088
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie zawodowe, silna psychika, komunikatywna znajomość j. angielskiego

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Pracodawca: PHU PRATA Maciej Szarawarski

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, ul. Skotnicka 272

Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjny (m/k)

Pracodawca: Trenkwalder

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Nowa Ruda

Twoje zadania bieżące opisywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie operacyjnym firmy, kontrola i uzgadnianie kont księgowych, przygotowywanie dokumentacji do sprawozdań finansowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, udział w...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Administracyjny

Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu informatycznego. Koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej. Fakturowanie oraz inne zadania administracyjne. Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym. Przygotowywanie raportów i...