Recepcjonista hotelowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Recepcjonista hotelowy
Miejsce pracy: Malina
Numer: StPr/25/0456
OBOWIĄZKI:
Opis wykonywanych zadań:-pomoc w obsłudze gościa hotelowego,-proces meldowania,dokumenty,zasady,-proces meldowania,dokumenty,zasady,-raporty dniowe,-wystawianie dokumentów,-przyjmowanie rezerwacji,-informacja gości,-pomoc w obsłudze gości do restauracji,Wiedza i umiejętności, które nabędzie bezrobotny:-ZUA Check in i check out,-znajomość wystwiania dokumentacji zapłaty,-rezerwacja pobytu,-rozliczanie pobytu,-odbieranie telefonów i dokonanie rezerwacji,-pomaganie gościom,-organizacja swojej pracy w biurze,na recepcji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

sumienność,dokładność,empatia,obowiązkowość,punktualność

Miejsce pracy:

Malina


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...