Pracownik w sekretariacie wydziału

SĄD REJONOWY W GLIWICACH
Pracownik w sekretariacie wydziału
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1766
OBOWIĄZKI:
KONKURS OKDR.1101.26.2025, szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl;Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji) spraw podlegających właściwości Wydziału,2. wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym,3. protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, 4. sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw,5. obsługa urządzeń biurowych,6. dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, 7. archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum,8. wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: punktualność, kreatywność
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : zdolności analityczne, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność redagowania pism, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.[Inne] : Kandydować może osoba, która:1.ma pełną zdolność do czynności prawnych,2.posiada nieposzlakowaną opinię,3.nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,4.przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5.posiada wykształcenie średnie oraz ma zdany egzamin maturalny lub wykształcenie wyższe,

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...