Pracownik kancelaryjny

ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KIELCACH
Pracownik kancelaryjny
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/2247
OBOWIĄZKI:
1)obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących;2)prowadzenie rejestrów i ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zgodnie z instrukcja kancelaryjną ŚWK OHP oraz sprawdzenie jej pod względem formalnym;3)przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji pracodawcy oraz dostarczanie zadekretowanej dokumentacji do adresatów;4)przygotowywanie przesyłek pocztowych ŚWK OHP;5)sprawdzanie na bieżąco i przekazywanie zainteresowanym korespondencji przychodzącej pocztą e- mailową do ŚWK OHP;6)obsługa interesantów sekretariatu ŚWK OHP oraz prowadzenie terminarza pracodawcy, 7)obsługa i dokumentowanie podróży służbowych oraz ewidencja delegacji służbowych pracowników ŚWK OHP;8)kompletowanie dokumentów kancelaryjnych zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie: Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej – średnie, Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej – wyższe / średnieDoświadczenie zawodowe na danym lub pokrewnym stanowisku pracy: Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej – brak, Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej – wykształcenie wyższe 2 lata, wykształcenie średnie – 3 lata

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Bell boy / Młodszy Recepcjonista

Pracodawca: Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Jachranka

Twój zakres obowiązków Witanie i żegnanie gości przyjeżdżających do hotelu Informowanie gości o aktualnej ofercie obiektu Reagowanie na nietypowe prośby gości z zachowaniem dyskrecji Współpraca z innymi działami hotelu w celu zapewnienia najwyższej jakości...

Aktywny od: dzisiaj

Archiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej / prowadzenie składnicy akt

Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym: prowadzenie zakładowej składnicy akt; informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent sędziego

Pracodawca: Sąd Rejonowy Szamotuły

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Szamotuły

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U. z 2012 r. poz.1270). Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...