Pracownik do spraw rejestracji

Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Pracownik do spraw rejestracji
Miejsce pracy: Police
Numer: StPr/25/0320
OBOWIĄZKI:
a. ustalanie statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy i ich uprawnień na podstawie przedstawianych dokumentów,b. weryfikacja złożonych oświadczeń i dokumentów w zakresie zgodności danych z danymi dostępnymi w systemie teleinformatycznym w ramach usług ZUS oraz danych udostępnionych w Aplikacji Centralnej i PESEL,c. zapewnienie prawidłowości wypełnienia kart rejestracyjnych – szczegółowa analiza karty, korygowanie zaistniałych błędów,d. wprowadzanie wszystkich pozyskanych danych osób bezrobotnych i poszukujących pracy do komputerowej bazy danych oraz sprawdzanie czy dana osoba figuruje w ewidencji PUP,e. wprowadzanie do systemu informatycznego danych dotyczących stażu pracy oraz jego zliczanie za pomocą programu Syriusz Std lub STAŻ 2000,f. inne zadania.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: dokładność, sumienność
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: BIEGŁA OBSŁUGA MS OFFICE


Wymagania inne:

- umiejętność sprawnej organizacji pracy- umiejętność pracy w zespole,- praktyczna znajomość przepisów prawa: - znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Miejsce pracy:

Police


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Policach

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...