Pracownik biurowy

Sądecki Urząd Pracy
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0343
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie wpływającej korespondencji i przesyłek,- prowadzenie pocztowej książki nadawczej, - skanowanie dokumentacji,- udzielanie informacji,- kompletowanie dokumentacji,- przygotowanie dokumentacji z zakresu pracy Działu do Archiwum Zakładowego.Oferta stażu realizowana ze środków EFS +. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób z niepełnosprawnościami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
Uprawnienia: Samodzielność, dokładność, odporność na stres
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Sądecki Urząd Pracy

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

organizacja pracy recepcji i obsługa gości odwiedzających firmę, zarządzanie rozmowami telefonicznymi przychodzącymi i wychodzącymi, koordynacja rezerwacji sal konferencyjnych i wizyt klientów, wydawanie kart dostępowych i tymczasowych, awizowanie gości, kontrola i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja dostępności...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista w Biurze Zarządu

Pracodawca: Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym,...