Pracownik Biurowy

Pracownik Biurowy
Miejsce pracy: Błonie (pow. średzki, gm. Miękinia)
Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa administracyjno-biurowa.
  • Wystawianie i obsługa faktur.
  • Przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej.
  • Obsługa urządzeń biurowych i archiwizacja dokumentów.
  • Kontakt z kontrahentami i instytucjami.
  • Dodatkowo, wsparcie w sprawach związanych z ochroną środowiska (mile widziana znajomość systemu BDO).
Wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy.
  • Mile widziana znajomość przepisów dot. ochrony środowiska i BDO.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...