Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomość branży elektrycznej
Uprawnienia: chęci do pracy i nauki
Uprawnienia: znajomość branży teletechnicznej
Zakres obowiązków: wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej.
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Do uzgodnienia z pracodawcą/adekwatne do posiadanych umiejętności
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
dolnośląskie / Wrocław
Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Obsługa recepcji, w tym telefonów i korespondencji. Kontrola stanu i zamówień materiałów biurowych. Wprowadzanie nowych pracowników do ich stanowisk pracy. Wsparcie w organizacji wydarzeń...
mazowieckie / Milanówek
Obsługa recepcji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Obsługa centrali telefonicznej firmy; Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura. Doświadczenie na podobnym...
dolnośląskie / Wrocław
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a high-class and productive office environment Front office activities incl. handling telephone calls Managing the inventory of office supplies Inducting new employees to their workstations...