Pracownik administracyjny

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Kętrzyn
Numer: StPr/25/0379
OBOWIĄZKI:
obsługa iunteresantow, sporzadzanie,nawiązywanie i rozwiązywanie umów na dostawę wody i odbiór ścieków,wprowadzanie danych do systemu bilingowego i finansowo-księgowego, wystawianie dokumentów sprzedaży, fakturowanie, tworzenie raportów według potrzeb, prowadzenie oraz rchiwizacja dokumentacji, obsługa programu do zdalnych odczytów, prowadzenie gospodarki wodomierzowej(dobór wodomierzy, zlecenia wymian i plombowań wodomierzy)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość programu "Excel"
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

znajomośc programów Microsoft Office, dobra organizacja pracy, dokładnośc, sumienność, samodzielnośc, terminowość, komunikatywnośc, umiejetność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Kętrzyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

+premia uznaniowa

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...