Pracownik administracyjny

INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Suchodół
Numer: StPr/25/1254
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora zarządzającego (sekretariat)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Suchodół


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Pracodawca: PHU PRATA Maciej Szarawarski

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków, ul. Skotnicka 272

Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. personalno-administracyjnych

Pracodawca: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wrocław

Co jest dla nas ważne Minimum 1–2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomość podstaw prawa pracy i zagadnień kadrowych Wykształcenie wyższe lub średnie Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel Bardzo dobra...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: Art Point sp. z o.o

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do...