Pracownik administracyjno-biurowy

Ogłoszenie numer: 10079104, z dnia 2025-08-07

ECOARTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Pracownik administracyjno-biurowy

Miejsce pracy: Knurów

Nr Ref.: StPr/25/0728

 

Opis stanowiska

  • Wystawianie faktur w programie Optima, obsługa systemu BDO, w tym sporządzanie rocznych sprawozdań o odpadach, zarządzanie korespondencją, monitorowanie i zarządzanie ubezpieczeniami środków transportu oraz nieruchomości, sporządzanie dokumentów do przetargów, pilnowanie terminów zobowiązań wg zleceń przełożonego.

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska,
  • Obsługa programu Optima,
  • Obsługa systemu BDO,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu średnim w mowie i w piśmie.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 5 200 do 6 100 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...