Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Łęczyce
Numer: StPr/25/1782
OBOWIĄZKI:
1. Wydawanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych,2. Prowadzenie rejestrów dotyczących świadczeń rodzinnych3. Wstepna rozmowa z klientemi kierowanie go do pracownika zajmujacego się merytorycznym załatwieniem spray4. Bieżąca obsługa sekretariatu5. Rejestrowanie wpływającej korespondencji do dziennika korespondencji6. Przekazywanie wpływającej korespondencji osobie funkcyjnej do dekretacji oraz przekazywanie jej odpowienim pracownikom7. Kopetowanie oraz wysyłanie korespondencji8. Obsługa urządzeń biurowych9. Podstawowa praca w programie Sygnity
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

- umiejętność podstawowej obsługi komputera- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność, sumienność, dokładność- umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Łęczyce


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...