Pracownik administracji

Firma Bianco Logistic istnieje na rynku od 20 lat. Obecnie w związku z rozwojem firmy, poszukujemy nowych pracowników do pracy w naszej firmie.
Pracownik administracji
Opis stanowiska
  • aktualizacja danych w systemie komputerowym
  • dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń
  • obsługa dokumentacyjna wysyłek
  • przygotowywanie raportów dla potrzeb innych działów
  • weryfikacja dokumentów wg wytycznych
  • wprowadzanie danych do systemu
  • Współpraca z działem prawnym
  • Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej
  • Kompletacja dokumentów
Wymagania
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • kreatywność
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • bardzo dobra obsługa komputera, pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego
Oferujemy
  • stałą solidną pracę w młodym zespole
  • system benefitów
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szkolenia i kursy z zakresu spedycji i transportu
  • możliwość podnoszenia swojego doświadczenia zawodowego w branży TSL
  • praca od poniedziałku do piątku
Dokonując zgłoszenia prosimy o dodanie załącznika z CV wraz z oświadczeniem: http://biancologistic.pl/dokumenty/Oswiadczenie_do_CV_Bianco.pdf

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju

Pracodawca: BZK i Wspólnicy sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Koprki

Główne obowiązki: Prowadzenie rozliczeń zrównoważonej biomasy i biokomponentów Weryfikacja danych oraz kontrola statusu zrównoważenia dostarczanych surowców i biomasy Wystawianie dokumentów poświadczających zrównoważony charakter biomasy i biokomponentu,...

Aktywny od: dzisiaj

Office Assistant

Pracodawca: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących Zarządzanie firmową skrzynką mailową (Office) Organizacja i rozliczanie delegacji służbowych Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Kadr

Pracodawca: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Twoje obowiązki: wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, aneksy, zaświadczenia) oraz rozliczenia związane z umowami cywilnoprawnymi ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny) wprowadzanie i...