Pracownik administracji i księgowości

GALLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Pracownik administracji i księgowości
Miejsce pracy: Uniszki Zawadzkie
Numer: StPr/25/0780
OBOWIĄZKI:
Obsługa administracyjna biura;Zaopatrzenie w artykuły biurowe;Koordynacja i przygotowanie umów z kontrahentami;Przygotowywanie dokumentacji firmowej (wszelkie ewidencje, druki, raporty);Prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej produkcji i sprzedaży;Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (faktury zakupu, polisy);Wystawianie faktur i korekt sprzedaży;Uzupełnianie danych pracowników związanych z badaniami i szkoleniami BHP;Przygotowywanie list obecności i grafików pracowników;Prowadzenie akt osobowych pracowników
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuZnajomość j. polskiego w mowie i piśmieUmiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.Skrupulatność i odpowiedzialność.Dobre umiejętności interpersonalne.Umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Uniszki Zawadzkie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Zarządu

Pracodawca: TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Wieprz

wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych przygotowywanie raportów zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. HR i Office Manager (m/k/x)

Pracodawca: Atolls

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Poszukujemy Specjalisty ds. HR i Office Managera (People Operations & Workplace Experience Specialist), który dołączy do zespołu People & Culture w Warszawie. Rola łączy zadania z obszaru HR oraz zarządzania biurem. Będziesz osobą pierwszego kontaktu dla pracowników...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

Pracodawca: AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura w zakresie administracyjno-gospodarczym, w szczególności: zarządzanie flotą ok. 10 pojazdów służbowych (przeglądy, ubezpieczenia, serwis, naprawy, utrzymanie czystości itp.), przewóz dokumentów, sprzętu, materiałów,...