Pomoc administracyjna/staż

Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Pomoc administracyjna/staż
Miejsce pracy: Libiąż
Numer: StPr/25/0570
OBOWIĄZKI:
pomoc w kompletowaniu dekretacji dowodów księgowych, wystawienie not księgowych, faktur sprzedażowych, i korekt do faktur oraz ich skuteczne wysyłanie, pomoc w prowadzeniu ewidencji kasowej, sporządzanie raportów, analiza sald kont i kontrahentów, obsługa programu finansowo-księgowego, w tym modułu kadry i płace, prowadzenie rejestru umów i rejestru zamówień, składanie deklaracji w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami, zabezpieczenie środków na ich zapłatę, przygotowanie dokumentu, prowadzenie ewidnecji czasu pracy pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

studia o kierunku ekonomicznym/ technicznym, MS Office, EXCEL, mile widziana znajomość programu księgowego lub kadrowo-płacowego np. Optima

Miejsce pracy:

Libiąż


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...