Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
[Umiejętność 2] : znajomość programu do kosztorysowania, np. Norma[Umiejętność 1] : znajomość programu do projektowania, np. ZWCAD[Inne] : preferowane 1) wykształcenie o kierunku: budownictwo, architektura, administracja, 2) doświadczenie na stanowiskach urzędniczych w samorządzie terytorialnym lub na stanowiskach związanych bezpośrednio z procesem budowlanym 3) posiadanie uprawnień budowlanych, 4) doświadczenie w zakresie prowadzenia inwestycji publicznych
Skoczów
Umowa o pracę na czas określony
od 5 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Aktywny od: dzisiaj
małopolskie / Kraków
Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska w województwach małopolskim, podkarpackim, świętokrzyskim i lubelskim, w tym m.in. wniosków o wycinkę drzew i krzewów Przygotowywanie raportów i analiz wspierających pracę wydziału Prowadzenie spraw związanych z...
śląskie / Częstochowa
Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu...
dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu...