P.o. sekretarz sądowy

SĄD REJONOWY LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU
P.o. sekretarz sądowy
Miejsce pracy: Świdnik
Numer: StPr/25/0574
OBOWIĄZKI:
protokołowanie przebiegu rozpraw i posiedzeń sądowych, rozpisywanie sesji, wprowadzanie danych do systemu, wykonywanie czynności biurowych związanych z obiegiem korespondencji, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych, wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron postępowania sądowego, odpisów orzeczeń, przygotowywanie akt i wysyłanie do archiwum, wykonywanie zarządzeń oraz innych czynności z zakresu administracji sądowej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
Uprawnienia: umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolność analitycznego myślenia, kreatywność, komunikatywność,
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: wysoki poziom kultury osobistej, odporność na stres, biegła umiejętność pisania na komputerze (mile widziana umiejętność pisania bezwzrokowego),
Uprawnienia: Obsługa komputera, pakiet Microsoft Office


Wymagania inne:

[Inne] : Nabór wyłącznie w drodze procedury konkursowej - ogłoszenie o konkursie w załączeniu dodatkowo w zakładce Oferty pracy - link do strony sądu https://lublin-wschod.sr.gov.pl/. Sąd nie prowadzi naboru kandydatów w drodze skierowań z urzędu pracy.

Miejsce pracy:

Świdnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...