Office Manager

Rekrutacja dla międzynarodowej firmy z branży budowlanej na stanowisko:

Office Manager
Miejsce pracy: Katowice
Obowiązki:
  • Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy)
  • Prowadzenie rejestru dokumentów
  • Zapewnienie wsparcia administracyjnego
  • Zarządzanie zespołem ds. administracji (2-3 osoby)
  • Wspomaganie procesów administracyjnych i kadrowych przedsiębiorstwa
  • Bieżąca współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa
  • Bezpośrednia współpraca z z personelem zarządzającym firmy
  • Komunikacja z klientem i personelem
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 5 lat
  • Wyższe wykształcenie na kierunkach: Administracja, Zarządzanie, Psychologia, pokrewne
  • Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji administracyjnej
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferujemy:
  • Praca na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. cenników

Pracodawca: Nowy Styl

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Działu Lista Cen

Pracodawca: API Market Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Konstancin-Jeziorna

Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji prowadzenie ewidencji kart produktu dbanie o poprawność danych produktowych w systemie kreowanie i modyfikowanie kart...

Aktywny od: dzisiaj

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

Pracodawca: Urząd Dozoru Technicznego

ZOBACZ WIĘCEJ

śląskie / Gliwice

Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów. Nasze...