Specjalista / Specjalistka ds. cenników

Specjalista / Specjalistka ds. cenników
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: SC/04/24

Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o. 

Twój zakres obowiązków:
  • pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników
  • koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości
  • zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków
  • współpraca z innymi działami firmy uczestniczącymi w procesie cennikowym
Nasze wymagania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2)
  • znajomość pakietu MS Office: w szczególności Word i Excel
  • zaangażowanie, komunikatywność
  • samodzielność w wykonywaniu zadań i umiejętność dobrej organizacji pracy
Mile widziane:
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent biura

Pracodawca: D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: UNIBEP S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Annopol

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki,...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik Techniczno-Administracyjny

Pracodawca: Landtech Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy obsługa zamówień sprzętu wydawanie sprzętu technikom wysyłka sprzętu do...