Lider Zmiany w Recepcji Hotelowej

Mercure Gdańsk Posejdon

Lider Zmiany w Recepcji Hotelowej
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: SZR/0825/MGP
Zadania:
  • Wspieranie kierownika recepcji w codziennym zarządzaniu zespołem
  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi gości zgodnie ze standardami marki
  • Uczestniczenie w szkoleniu i rozwoju personelu recepcji
  • Zapewnienie płynnej organizacji pracy recepcji
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i podejmowanie decyzji operacyjnych
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na recepcji hotelowej
  • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych relacji z gośćmi
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Umiejętność motywowania zespołu i pracy w grupie
  • Dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu
  • Mile widziana znajomość systemów recepcyjnych FOLS/OPERA
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej
  • Chęć rozwoju zawodowego
  • Uprawnienia do pracy na terytorium RP
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w największej sieci hotelowej
  • Premie półroczne, dofinansowanie wypoczynku i świadczenia świąteczne
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover) i kartę Multisport
  • Spotkania integracyjne i obiady pracownicze
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu
  • Zniżki na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
  • Program poleceń pracowniczych z nagrodami finansowymi

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Pracodawca: Zakład Informatyki Lasów Państwowych

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Sękocin Stary

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów...