małopolskie / Nowy Sącz
- planowanie i organizacja spotkań,- prowadzenie kalendarza,- przyjmowanie i obsługa interesantów,- obsługa urządzeń biurowych,- przygotowywanie raportów,- archiwizacja dokumentacji.Oferta pracy realizowana w ramach Prac Interwencyjnych finansowana ze środków...
małopolskie / Nowy Sącz
ArchiwistaGromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, zabezpieczanie, udostępnianie i brakowanie dokumentacji w archiwum zakładowym. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne Uprawnienia: Samodzielność, dokładność, odporność na stres...
małopolskie / Kraków
Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie...