Kierownik administracyjny

Iławskie Centrum Sportu, Turystyki i Rekr. w Iławie
Kierownik administracyjny
Miejsce pracy: Iława
Numer: StPr/25/1479
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań pod adresem strony - https://icstir.miastoilawa.pl/aktualnosci/2927-nabor-na-stanowisko-pracy-kierownik-administracyjny
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne, wymagania dodatkowe, zakres wykonywanych zadań na stanowisku, warunki zatrudnienia na stanowisku, wymagane dokumenty, termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych, informacje dodatkowe, załączniki - pod adresem strony: https://icstir.miastoilawa.pl/aktualnosci/2927-nabor-na-stanowisko-pracy-kierownik-administracyjny

Miejsce pracy:

Iława


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...