Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:1)wykształcenie wyższe,2)co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie w samorządowej jednostce budżetowej,3)znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,4)znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,5)znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego6)znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,7)znajomość przepisów ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,8)obywatelstwo polskie,9)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,10)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,11)nieposzlakowana opiniaWymagania dodatkowe:1)preferowane kierunki studiów: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,2)sprawność w obsłudze programów pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel, Outlook),3)doświadczenie w pracy z systemami elektronicznego zarządzania dokumentacją,4)doświadczenie w pracy w realizacji zadań związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.
Rzeszów
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...