Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
https://bip.podkarpackie.pl/urzad-marszalkowski-2/praca-w-urzedzie/7545-or-i-2110-61-20251) wykształcenie wyższe magisterskie,2) co najmniej trzyletni staż pracy,3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,4) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,6) znajomość języka angielskiego na poziomie B2 ( potwierdzona certyfikatem lub w przypadku braku certyfikatu zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej),7) znajomość przepisów ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,8) znajomość aktów prawa krajowego oraz Wspólnot Europejskich w zakresie polityki spójności 2021-2027 (m. in. tzw. Rozporządzenie ramowe UE, tzw. Ustawa wdrożeniowa, UP, LD) oraz projektów Rozporządzeń WRF na lata 2028-2034,9) znajomość krajowych programów operacyjnych realizowanych w perspektywie finansowej 2021-2027,10) znajomość Strategii Rozwoju Województwa- Podkarpackie 2030,11) podstawowa wiedza z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,12) obywatelstwo polskie,13) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,14) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,15) nieposzlakowana opinia.Warunki pracy:1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,3) praca na miejscu w siedzibie Urzędu oraz możliwe wyjazdy służbowe,4) pakiet socjalny.
Rzeszów
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Aktywny od: wczoraj
mazowieckie / Warszawa
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych Budowanie i...
Aktywny od: wczoraj
świętokrzyskie / Kielce
Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...
Aktywny od: wczoraj
świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów
Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne: