Inspektor

Archiwum Państwowe w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 158754

Warunki pracy

Praca na magazynie Archiwum, w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym, stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie


Budynek przy ul. św. Wojciecha 13, budynek zabytkowy jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, nie posiada windy


Wysiłek fizyczny (przenoszenie akt)


Kontakt z kurzem, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi i grzybami


Reprezentacja urzędu poza siedzibą - kontrole archiwów zakładowych

Zakres zadań

  • przeprowadza kontrole postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych, w tym postępowania z dokumentami elektronicznymi
  • przeprowadza ekspertyzy archiwalne związane z oceną wartości archiwalnej dokumentacji w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych oraz niepaństwowych jednostkach organizacyjnych w celu wyłonienia materiałów archiwalnych
  • opiniuje pod względem merytorycznym i formalnym wnioski o wydanie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych
  • opiniuje przepisy kancelaryjne i archiwalne dla państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych
  • udziela konsultacji i wyjaśnień przedstawicielom państwowych i niepaństwowych jednostek organizacyjnych z zakresu prawa archiwalnego i metodyki archiwalnej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i przepisów wykonawczych do ustawy,
  • wiedza z zakresu metodyki archiwalnej,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • wiedza z zakresu administracji i historii regionu
  • znajomość przepisów dotyczących zarządzania dokumentacją w instytucjach życia publicznego
  • znajomość funkcjonowania kancelarii współczesnych i systemów kancelaryjnych oraz zasad organizacji i funkcjonowania archiwów zakładowych
  • znajomość struktury i organizacji AP Szczecin
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • samodzielność
  • umiejętności organizacyjne i interpersonalne
  • życzliwość i kultura osobista
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość systemu EZD Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
  • ukończony kurs kancelaryjno - archiwalny
  • poświadczenie bezpieczeństwa lub gotowość do przejścia procedury sprawdzającej
  • prawo jazdy kat. B

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Asystent/ka ds. administracyjnych i księgowości

Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE IWONA MAZUR SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ZOBACZ WIĘCEJ

podkarpackie / Dębica

- samodzielne wprowadzanie dokumentów księgowych do Comarch ERP Optima,- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów,- bieżący kontakt z klientami w sprawach księgowych,- obsługa OCR i praca z dokumentami elektronicznymi,- obsługa korespondencji (poczta, e...

Aktywny od: wczoraj

Kierownik biura/ kierowniczka biura

Pracodawca: WJAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Wełecz

Kompleksowe zarządzanie biurem- organizacyjnie, administracyjnie i kadrowo, nadzór nad działami, przygotowanie raportów i sprawozdań dla instytucji nadzorujących, stała kontrola pracy pracowników, nadzór nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa i higieny,...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: ŁUKASZ GORBACZ AGROKOMPAKT

ZOBACZ WIĘCEJ

podlaskie / Zambrów

obsługa programu Subiekt Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: *Obsługa komputera Wymagania dodatkowe: Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: doświadczenie zawodowe mile widziane