Inspektor

Urząd Gminy Zbuczyn
Inspektor
Miejsce pracy: Zbuczyn
Numer: StPr/25/2199
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie i obsługa inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji. Koordynacja prac związanych z dokumentacją techniczną inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem informacji o możliwościach dofinansowania inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę Zbuczyn. Przygotowywanie, monitorowanie, raportowanie, rozliczanie i wdrażanie projektów finansowanych ze środków funduszy zewnętrznych krajowych i zagranicznych. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków, przygotowanie wniosków beneficjenta o płatność, raportowanie i sprawozdawczość z pozyskiwanych środków. Udział w odbiorach inwestycji oraz innych zadań, udział w komisjach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku budownictwa i administracji, znajomość przepisów technicznych związanych z budownictwem, posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem procesów inwestycyjnych, nadzorów inwestorskich, rozliczania inwestycji, koordynacji inwestycji

Miejsce pracy:

Zbuczyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Najnowsze oferty

Aktywny od: wczoraj

Specjalista / Specjalistka Kluczowych Klientów

Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce – codzienna obsługa, wdrażanie nowości i koordynacji działań promocyjnych Budowanie i...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy branża elektryczna

Pracodawca: F.H.U."RODAR-ELEKTRO" DARIUSZ JUSZCZYK

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Kielce

Wykonywanie prac biurowych związanych z koordynacją prac budowlanych elektrycznych i teletechnicznych, przygotowanie ofert, rozliczanie prac i materiałów, zamówienia, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...

Aktywny od: wczoraj

Pracownik biurowy

Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

ZOBACZ WIĘCEJ

świętokrzyskie / Ludwinów (pow. jędrzejowski, gm. Małogoszcz), Ludwinów

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne: