Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Nowy Targ
Ogłoszenie o naborze Nr 155375

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne oraz naturalne,
  • obsługa innych urządzeń biurowych np. kserokopiarka, skaner, telefon,
  • budynek jest przystosowany dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Zakres zadań

  • rejestruje pocztę dzienną przychodzącą i wychodzącą,
  • przesyła korespondencje zgodnie z dekretacja do właściwych komórek/jednostek organizacyjnych,
  • prowadzi zbiór przepisów prawnych, aktualizuje teczki zawierające wytyczne i zarządzenia Wydziału,
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na korespondencje przychodzącą z innych jednostek Policji, instytucji państwowych oraz podmiotów prywatnych na polecenie przełożonego,
  • gromadzi ostatecznie załatwione akty spraw Wydziału, sporządza spisy akt kontrolnych przeznaczonych do archiwizacji,
  • przesyła zgodnie z wymaganiami przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Postepowania Karnego podjęte decyzje merytoryczne postępowań do uczestników postępowań,
  • udziela informacji interesantom,
  • przedkłada bezpośredniemu przełożonemu wpływającą i wychodzącą dokumentację.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność i samodyscyplina
  • Obsługa komputera ( znajomość edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego) oraz urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość kodeksu karnego
  • Znajomość kodeksu postepowania karnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...