Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętności analityczne
Wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy z systemami do obsługi zgłoszeń i relacji z klientami (np. CRM, systemy ticketowe), min. 5 lat, w tym min. 1 rok doświadczenia w branży call center lub w telefonicznej obsłudze klienta i min. 2 lata w administracji publicznej, samodzielność, dokładność, odporność na stres.Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-632025.html
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...