Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętności analityczne
Wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy z systemami do obsługi zgłoszeń i relacji z klientami (np. CRM, systemy ticketowe), min. 5 lat, w tym min. 1 rok doświadczenia w branży call center lub w telefonicznej obsłudze klienta i min. 2 lata w administracji publicznej, samodzielność, dokładność, odporność na stres.Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-632025.html
Kielce
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Aktywny od: wczoraj
mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki
Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy. Obsługa korespondencji. Prowadzenie korespondencji, sporządzanie pism. Obsługa urządzeń biurowych. Udzielanie informacji, obsługa telefoniczna, e-mailowa, osobista. Komunikacja ze wszystkimi...
mazowieckie / Chroboty
x Wymagania inne:
Aktywny od: wczoraj
lubelskie / Trzebieszów Drugi
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,...