Inspektor w sekcji finansowo - administracyjnej i kadr

STRAŻ MIEJSKA w Kielcach
Inspektor w sekcji finansowo - administracyjnej i kadr
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1917
OBOWIĄZKI:
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników. Sporządzanie świadectw pracy, wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Minimum 2 lata doświadczenia z wykształceniem wyższym lub minimum 5 lat doświadczenia ze średnim wykształceniem na stanowisku związanym z obsługa kadrową i organizacją pracy.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. administracji

Pracodawca: Alfa Terminal Szczecin Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

zachodniopomorskie / Szczecin

Miejsce pracy: Szczecin Wymagania: Gotowość do pracy stacjonarnej w zakładzie w Szczecinie, Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym, Gotowość do odbycia podróży służbowych (w razie...

Aktywny od: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. Administracji

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Obsługa bieżącej korespondencji oraz kontakt z klientami i partnerami biznesowymi Zarządzanie procesami rekrutacji, wdrażania i rozstania z pracownikami Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej i współpraca z działem płac Koordynacja wydarzeń firmowych, od...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista ds. legalizacji pobytu i administracji

Pracodawca: WorkProfi

ZOBACZ WIĘCEJ

dolnośląskie / Wałbrzych

Twoje główne zadania Obsługa procesów legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów administracyjnych Prowadzenie postępowań administracyjnych i raportowanie Wsparcie działu kadrowego i klientów w sprawach legalizacyjnych...