Inspektor ds. komunalizacji mienia

URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU
Inspektor ds. komunalizacji mienia
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0790
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie dokumentacji w zakresie komunalizacji mienia Gminy i Powiatu, sporządzanie wniosków do Wojewody Śląskiego, regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w sprawie dokonania wpisu Gminy, Skarbu Państwa i Powiatu, ustalanie tytułów prawnych nieruchomości z wykorzystaniem historycznych aktów prawnych, rozeznania własnościowe, sprawdzanie stanu prawnego, ustalanie ksiąg wieczystych i podstaw nabycia nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i innych wydziałów Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: obsługa komputera i wykorzystanie internetu


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe o kierunku geodezja, 3 lata stażu pracy, minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji lub regulacji prawnych gruntów, znajomość przepisów: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa - przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, ustawa o księgach wieczystych i hipotece (w zakresie podstawowym), ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne (w zakresie podstawowym), znajomość obsługi komputera (w szczególności edytora tekstu), odpowiedzialność, operatywność, sumienność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 7 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik biurowy

Pracodawca: Enodo Advisors Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów...

Aktywny od: dzisiaj

Pracownik administracyjno-biurowy

Pracodawca: Value Engineering Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: wydruk i składanie dokumentacji dostarczanie dokumentacji do urzędów inne drobne prace biurowo-administracyjne Wymagania: wykształcenie min. średnie zdolności manualne dokładność i chęć do pracy gotowość do pracy od poniedziałku do piątku...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Szpital Mavit

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu...