Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe,co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym trzyletnie doświadczenie na stanowisku związanym z gospodarką finansową,znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych,obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia Wymagania dodatkowe:preferowane kierunki studiów: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,doświadczenie w dziedzinie kontroli finansowej,znajomość zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych takich jak: jednostki budżetowe, podmioty lecznicze lub instytucje kultury,studia podyplomowe w zakresie rachunkowości.
Rzeszów
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Aktywny od: 2025-12-07
mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51
Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...
Aktywny od: 2025-12-07
małopolskie / Nowy Targ
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych
Aktywny od: 2025-12-07
warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka
Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...