Asystentka/Asystent Kierownictwa

Ogłoszenie numer: 10112900, z dnia 2025-08-10

Klient portalu Praca.pl

Asystentka/Asystent Kierownictwa

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie Dyrektorów Zarządu w codziennych zadaniach operacyjnych i organizacyjnych.
  • Organizacja spotkań i podróży, zarządzanie dokumentami, monitorowanie terminów.
  • Koordynacja projektów strategicznych i przygotowywanie materiałów wspierających.

Wymagania

  • Entuzjastyczne podejście do wyzwań, pierwsze doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
  • Płynność w języku angielskim (poziom C1), biegła znajomość MS Office.
  • Świetne umiejętności komunikacyjne i zdolność pracy zespołowej.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę zlecenie, elastyczne godziny pracy.
  • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, międzynarodowe środowisko.
  • Zróżnicowany zespół, przyjazna atmosfera, kompleksowe wdrożenie oraz możliwość rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...