Asystent Zastępcy Dyrektora

Pracuj dla nas jako:
Asystent Zastępcy Dyrektora
Miejsce pracy: Krapkowice
ZADANIA:
  • Bezpośrednie wspieranie zarządu i kierownictwa
  • Realizacja poleceń przełożonych, wsparcie w codziennych zadaniach
  • Utrzymywanie komunikacji i przepływu informacji w organizacji
  • Koordynowanie dokumentacji, przygotowywanie raportów
  • Zarządzanie korespondencją, organizowanie delegacji i spotkań
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie średnie, możliwości rozwoju
  • Biegłość w językach angielskim i niemieckim (min. B1)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne
  • Dyskrecja, kultura osobista, praca pod presją
OFERUJEMY:
  • Stabilne zatrudnienie, rozwijający się zespół
  • Premie roczne, benefity (śniadania, wsparcie aktywności)
  • Szkolenia, wyjazdy integracyjne, pakiety medyczne i ubezpieczeniowe
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, aplikuj za pomocą przycisku aplikowania.

Będzie nam miło przywitać Cię w naszym teamie!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...