Asystent zarządu

Asystent zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA
  • Koordynacja spotkań i przygotowywanie niezbędnych materiałów
  • Zarządzanie kalendarzem lidera i codziennymi obowiązkami
  • Obsługa korespondencji, zarządzanie dokumentacją, w tym raporty i umowy
  • Organizacja podróży służbowych i wydarzeń korporacyjnych
  • Obsługa kluczowych instytucji (banki, ubezpieczenia)
  • Zapewnienie poufności i archiwizacja informacji
  • Wykonywanie zadań administracyjnych

WYMAGANIA

  • Wysoka komunikatywność i kultura osobista
  • Punktualność, odpowiedzialność, organizacja pracy
  • Biegła znajomość języka angielskiego i narzędzi biurowych (MS Office)

OFERUJEMY

  • Zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej
  • Narzędzia potrzebne do pracy
  • Możliwość pracy w rozwijającej się organizacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

Aktywny od: 2025-12-07

Asystent / Asystentka ds. Uzgodnień i Dokumentacji Technicznej

Pracodawca: 2MKP Energia Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 72/U51

Opis stanowiska: uzgadnianie tras przyłączy i linii energetycznych z instytucjami i właścicielami gruntów przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji pozyskiwanie decyzji lokalizacyjnych, pozwoleń na budowę oraz zgód na zajęcie...

Aktywny od: 2025-12-07

Pracownik obsługi biurowej

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Nowy Targ

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: obywatelstwo polskie, osoba bez ograniczeń rychowych

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Kluczowe Zadania: Wsparcie techniczne: pomoc w badaniach i transporcie laboratoryjnym. Zarządzanie dokumentacją (cyfrową i papierową): prowadzenie kart materiałowych, korespondencji, obiegu dokumentów. Obsługa kancelaryjno-biurowa: skanowanie, kopiowanie, rejestracja...