Asystent zarządu-staż

Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Asystent zarządu-staż
Miejsce pracy: Chorula
Numer: StPr/25/0482
OBOWIĄZKI:
-obsługa sekretariatu, -obsługa korespondencji, -sporządzanie dokumentów, pism, rozliczeń, -prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji, -dystrybucja przesyłek pocztowych, -zamawianie materiałów biurowych, -wsparcie administracyjno-organizacyjne Zarządu oraz Pracowników firmy;Staż od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-14:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office (Word, Excel)
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: zaangażowanie w pracę
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chorula


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach

Najnowsze oferty

Aktywny od: dzisiaj

Recepcjonista / Recepcjonistka

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

ZOBACZ WIĘCEJ

małopolskie / Kraków

organizacja pracy recepcji i obsługa gości odwiedzających firmę, zarządzanie rozmowami telefonicznymi przychodzącymi i wychodzącymi, koordynacja rezerwacji sal konferencyjnych i wizyt klientów, wydawanie kart dostępowych i tymczasowych, awizowanie gości, kontrola i...

Aktywny od: dzisiaj

Asystent / Asystentka Biura

Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

ZOBACZ WIĘCEJ

mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji; Obsługa gości zewnętrznych; Rezerwacje podróży służbowych; Koordynacja dostępności...

Aktywny od: dzisiaj

Specjalista w Biurze Zarządu

Pracodawca: Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.

ZOBACZ WIĘCEJ

wielkopolskie / Poznań

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym,...